nursena canım ben 14 haftalıkken çektirmek zorunda kaldım. Herkes hayır çekilmez bebeğe zarar verir derken doktorum beni çok rahatlattı. İlk 3 ay ve son aylar pek önermiyorlarmış ama ara aylarda hiçbir sıkıntı olmuyormuş. Doktorumun verdiği izin kağıdıyla çektirdim çok rahatladım zira dayanılacak gibi bir ağrı değildi. Geceleri ağlamaktan uyuyamıyordum. Anne ne kadar acı çekerse bebek de çekermiş. Doktoruna sor ona göre bir yol izle mutlaka