Melikeymen hem acilden randevusuz bakıyorlar. 37+1 dim Pazartesi günü randevum vardı gittiğimde kendi doktorum haftaya randevusuz gelebilirsin dedi çünkü 38 hafta olucam önümüzdeki pazartesi 10 gün içinde gittiğim için randevuya gerek yok dedi. Zaten 38 den sonrada her hafta kontrol olacağı için bana öylece gelebilirsin dedi yani yine randevusuz😊