32+6 bugün doktor bebeğin başının doğum kanalına indiğini ve çok aşağıda olduğunu söyledi. Vajinamda baskı hissi bir süredir vardı ama dikkate almıyordum o bebegin yaptığı baskıymış. Nst sonucuna göre yatış verebilirim dedi ama çok şükür sonuç iyi çıktı sancı kasılma vs çıkmadı. Progestan fitil verdi ve 1 ay boyunca yatacaksın iş vs yapma ayakta durma ilişki de yasak dedi.1 ay dikkat edelim tutalım sonra doğsa da zaten sorun olmaz dedi. Başına gelen var mı ? Varsa tavsiye ve tecrübelerini söyleyebilir misiniz bebek durur mu 1 ay daha ?