İlk defa böyle bir başlık görmüş olabilirsiniz 😅Yarın doktor kontrolum var karar vericez doğumun şekline bebeğim biraz kilolu oldugu icin doktor 3 gün sadece çorba sebze yogurt yiyebilirsin dedi dünden beri açım 😅 kahvaltiya özellikle be yiyecegim bilemedim yumurta kilo aldırır dimi bi tanecik haşlasam da biraz tok tutsa😅