Prensess_annesi Minikmucizem1 tavsiye etmiyorum insan yerine bile koymuyorlar ben özele gidiyorum normalde bir kaç kez mecburiyetten gittim de
gonulcelen Prensess_annesi bende hiç iyi şeyler duymadığım için birşey diyemem ama develette bakan tek yer orası mı onu da bilmiyorum açıkcası bnce varsa başka devlet onları tercih edebilirsin 😕