Kızlar 26 haftalık hamileyim bundan önce 18. haftalarda enfeksiyonum artmıştı şuan galiba yine artmış artması normal mı? Ne yapabilirim çözümleriniz neler? Nasıl anladınız arttığını derseniz küçük abdesti yaparken son damlalarda çok kötü oluyorum ağrı oluyor nasıl geçirebilirim bilmiyorum