Ben oldum spinal. 18 günlügüz. Kendini iyi hissedince ayaklan derim. Ben tek basima kalkip yürüdüm. Agrilarin batmalarin olabilir ama yürümekten vazgecme. Bel agrim 2 kere oldu gecti.Benim dikislerim cok çabuk iyileşti doktorum senin cabandan dedi. Ilk 4gun zorlu geciyor sonrasi yavastan rahatliyorsun. Sütun az gelebilir 4 gün. pekmezli su ic hatta dogumdan önce basla icmeye . Sabah aksam ic. Kendini dikislerini cok zorlama 😊