Sln_bgtr Ben 30+2 günlük hamileyim . Dün kontrole gittiğimde bir arkadaşla tanıştım o da benim gibi hamile 33+5 günlük . Bana dediği şu oldu sen 31 haftalıktan gün alıyorsun 30 haftalığın bitti . Bu konuyla alakalı bilgisi olan var mı
Garfield06 Sln_bgtr evet 30 bitirdiğiniz hafta +3 olan ise 31.haftadan 3 gün aldinız anlamina geliyor yani 31.haftayı yaşıyorsunuz
kadifemsii Sln_bgtr doğru demiş canım . 30+0 olduğum zaman o haftayı doldurmuş sonraki haftaya gün saymış oluyorsun
Sln_bgtr Garfield06 YouTube’dan haftalarımı araştırıyorum yani hangi haftadaysam bebeğin gelişim durumlarını takip ediyorum o zaman şuan gün aldığım haftayı göz gezdirmeliyim
DeryaYlmz Sln_bgtr bende çok anlamıyorum bu hafta ve ay konularından ama kime sorsam aynı şeyi söylüyor🤷🏻♀️ Bende mesela 15+2 yim yani 15.haftam bitmiş 16.haftamdan gün almış oluyorum sizde aynı şekilde 30.haftanız bitmiş 31.haftanızdan gün almış oluyorsunuz🙂 tam emin olmamakla birlikte bana söyleyenlerin yalancısıyım 😂