Gghgfdd Vildan-E hızlı resım yazın ılk cıkana basın resmı yukleyın daha sonra kopyalayıp bursya yapıstırın
Vildan-E Papatya-Kokusu yaa teşekkür ederim bir tane oğlum var insan ister istemez kızı tatmak istiyor çok sağolun🥰🌸
Papatya-Kokusu Vildan-E Rica ederim inşaAllah gönlünüzde geçendir❤️benimde bir oğlum var ikinciye gebeyim 13+3 daha öğrenmedik bizde heyecanla bekliyoruz isteriz ki sağlıklı hayırlı birde kızımız olsun rabbim büyük 🌸❤️😊 sizin kaç hafalık
Vildan-E 2anneoluyorum bende hiç anlamam benimde oğlum var inşallah rabbim bizede bu duyguyu tattırır sağlıcakla🤲🏻🥰🌸 2anneoluyorum
Mimik Yaaa.. insaAllah hayirli ve saglikli evladin olur, cinsiyet elbette onemli degil özellikle anne icin… ama kiz bi baskadir ya🥰🥰🥰
Vildan-E Mimik Elbette, Rabbim herkesin evladını bağışlasın hepimiz sağ Salim kucağımıza alalım inşallah🤲🏻🥰🌸