4500 TL sezeryan. İçinde sadece bir gece yatış var. Ben hepatit hastası olduğum için doğar doğmaz bebeğe bağışıklık kazanması için koruyucu antikor verilmesi lazım ona da 2000 TL istediler. Bir de aksi bir durumda (sarılık vs. gibi) hastanede kalman gerekirse tim tedavi ve yapılan testler için ekstra ücret alıyorlar. Bir geceden fazla yatman gerekirse onun da ücretini alıyorlar. (300tl gecelik) Yani 4500 TLnin üzerine tüm bunları da eklediğimde ciddi bir rakama ulaşıyor. Pandemi dolayısıyla sadece bir refakatçi izni var. Ziyaretçi almıyorlar. Doğum fotoğrafçısı almıyorlar. Doğuma eş giremiyor. Ekipmanları yeterli değil yetişemediklerini yerde üniversite sevk ediyorlar. Yani hiçbir özelliği, avantajı yok. Son aya kadar Medikal Parkta gittim. İki haftadır üniversite hastanesine gidiyorum, 18 gün sonra da doğum yapacağım işte. Üniversitenin özel odasını tutacağım tek kişilik. Yaklaşık 10 bin TL para da cebime kalacak.