yamacinannesii benim de hamileliğin başından beri aynı sorunum vardı koku vs hiçbir şey yok. Yanma yok. İdrarda bir şey çıkmıyordu. Bu ay hem mantar hem bakteri çıktı bolca :( ben de şuan fitil ve antibiyotik toz kullandım. Ve hala koku yok, yanma yok idrarımda. Yani söylemeniz iyi olmuş doktora. Bol su içip, idrar tahlilinizi her kontrolde tekrarlamanızı öneririm. Fitil olarak size ne verdi bu arada?