Sevtugm bişey olmaz Allah’ın izniyle bende 33+4 üm 32 de ilk dozu oldum ikinci dozu iple çekiyorum 3 ü de yaptırırım inşallah tedbirimi alayım takdir Allah’tan çok kötü duruma gidiyor hele şu okulların açık olması etrafımda okula giden okulda bulunan herkes hasta çok korkuyorum kimseyle görüşmüyorum