Mom6272 Damlakrdg benim de 9+1 dünden beri başladı karnımın içi ağrıyor sanki değişik bi ağrı ve bugün de kasıklarım ağrıyo. sanırım normal rahim genişlemeye devam ediyo
Mom6272 Damlakrdg armut ye bol bol canım benim de öyleydi armut düzene soktu (ishal bile yaptı)bide yoğurt
Damlakrdg Ceysii01 ben ilk bebegimi kalbi durdugu icin kaybettim ayni seyleri yasayacagim diye cok korkuyorum insallah gecicidir karin agrisi
Ceysii01 Damlakrdg benimde tup bebek cnm hemde ikiz riskli korkma git idrar ve kan testlerine baktir enfeksiyon agri yapiyo cunku bol su ic