balbocegim27 35 haftalık oldum normal doğum istiyorum gerçi ben istemesem de devlet hastanesinde takipliyim normalde israrcilar doğumu kolaylaştırıyor diye yemeye başladım siz de yiyormusunuz ise yarıyor mu günde kaç adet yiyorsunuz?
Edanur-gul balbocegim27 bende aynı haftayim sizinle erken dogururum korkusuyla 36 37 haftaya kadar beklicem sanırım yemek için gerçi erken mi geç mi onu bile bilmiyorum 🙄
Mom54544 balbocegim27 39 haftalık olduk 2 haftadır günlük 5 tane yiyorum hurma her akşam yanına bide süt içiyorum tek başına yenmiyo çünkü çok şekerli geliyor 5 hurma 🤭
kivancinannesi balbocegim27 39+4 yeri geldi günde 10 tane yedim gene açılmam olmadı ağrılar var açılmam yok bende 35 haftadan beri hurma yiyorum yürüyüş merdiven çıkıyorum ama gelmiyor benim oğlan 😂
Hayatdolu 5 tane yiyorum dokrotum 5-6 tane ye dedi aslında çok severim daha fazla yerim ama şekrim var diye 5 tane yerim sonra süt yada yoğurt yiyorum arkasından
balbocegim27 Hayatdolu bende şeker falan yok o zaman bende 5 tane falan yiyim kendimi 3 tane diye sartliyorum da
balbocegim27 Edanur-gul gebe okulunda perine masajını 35 te yapabilirsiniz demişlerdi bende onu düşünerek yemeye başladım eğer erken olsa onu da yapın demezlerdi heralde
Leylaakcay @balbocegim27 yarın 37 haftalık olacağız devlet hastanesine gidiyorum bende daha yemeye başlamadım hurma da Sezer yan istiyorum ben normal yapamam diye devlete zorunlu olmadıkça Sezer yan yapmıyoruz dedi 🙈
balbocegim27 Leylaakcay benim bebek te iri valla bilmiyorum naparlar sağlık ocağında ki ebe sezaryen diyebilirler dedi bana da 40 ta falan suni sanci ile kendileri baslatirlar gibime geliyor
Hayatdolu balbocegim27 birde son zamanlarda hurma suyu için geçenlerde okudum hurmayı 2 bardak suda kaynatıp içmiş açılma yumşama vs olmuş bi forumda hurma suyu diye arat orada bulursun
balbocegim27 Mom54544 bana çok şekerli gelmiyor da yedikten sonra hafif bi mide yanması oluyor o çok rahtsız edici😑
Mom54544 balbocegim27 Evet bende de oluyo o hatta babama dedim aldığın yer iyi değil sanırım mide yakiyo iyi değil cinsi galiba diye hemen aradı arkadaşını söyledi adam gülüyor en iyi hurmayı verdim torununa şifa olsun diye gardaş aklına kötü bişey geliyorsa hemen getir dedi arkadaşı 😁 yiyorum gecmeyince şurup içiyorum yapcak bişey yok napalim
balbocegim27 kivancinannesi demekki olmayınca olmuyor bende 5. Katta oturuyorum asansör yok her gün inip çıkıyorum 30. Haftaya kadar aralıksız yürüdüm şimdi de olabildigince hareket ediyorum yeri geldi fıldır fıldır gezdim daha da 40 a kadar beklerse yazık yani
Hayatdolu balbocegim27 evet bende okumuştum ama kaç adet olduğunu unutmuştum bende 39 gibi içerim İnşAllah
balbocegim27 Mom54544 o kötülüğünden değil canım bizimki medine den geldi eşimin dayısı getirdi buzluğa stok yaptık 7 ay önceden yine yakıyor yine yakıyor bizim mide sıkıntılı
Mom54544 balbocegim27 Aynen kız salatalık yiyorum midem yaniyo biber yiyorum midem yaniyo domates yiyorum yaniyo yemek zaten yakiyo her şekilde yaniyo bende yiyorum şurup içiyorum 😂