Liladrian Umudumm Bende de plasenta yaşlanması var maalesef birkaç haftadır. Ama gelişiminde şu ana kadar herhangi bir sıkıntı yaşamadım çok şükür. 39+1’iz biz de. Perşembe sabah randevumuz var, bakalım bana da bu tarz konuşursa bilgilendiririm burdan.
Umudumm Ozis38 ay inanmıyorumm resmen namazda aklıma geldin şimdi tam yazıyım dicektim sen yazmışsın 😍 noldu nasıl geçti iyi misin hayırlı olsun kurtuldun ne güzel 😍👏🏻
Ozis38 Umudumm allah razı olsun canm şükür bitti doğdu ,:) dogumum harika ilerledi dogum esnasıda güzel oldu şükür. Sakın ama sakın korkma Rabbim gücünü veriyor.
Umudumm İyi maşallah ya bizede öyle kolay olur inşallah. Müsait olunca daha detaylı yazarsın sende artık hikayeni 😍😍
eminedln-27 Umudumm 37+5 te bana da dedi. Ciddi yaşlanma var ama suyunda azalma yok nst güzel o yüzden sıkıntı göremedim dedi. Fakat 10 gün içinde çocuk saddce 20 gr almış yerinde saymış dedi. 10 gün önce gittiğimizde de 6 gün önde demişti. Şuan haftasına uyumlu kiloda dedi. 3 güne bir nst çağırdı