Civcivim_34 merak ettiğim sorulardan birini yanıtlamışsınız. Benim de göğüs ucunda var yok arası hafif acı var dokununca normalde regl öncesi sonrası göğüslerde herhangi bir değişiklik olmazdı. Ama bu ay Bi gariplik sezdim ama öyle büyüme şişme dolgunluk yok. Sizce hamile olma ihtimalim var mıdır sizinde öyleymiş sanırım o yüzden sormak istedim. Bu arada hayırlı olsun Allah bağışlasın 😇