Banada 10 gün geriden dedi detaylı ultrasonda o kadar korkup ağladımki sonra bir baktım bir çok insan yaşamış sonra bebişleri toparlamış sen gönlünü ferah tutmaya çalış bende böyle denilince olmadığını biliyorum ama burda 2 hafta geriden geldi sağlıkla zamanında doğdu diyen o kdr çok annemiz varki onları okudukça moralim yerine geliyordu Allah’ım hepimizin evlanıdı sağlıkla sıhhatle her şeyi tastamam kucağımıza alıp sağlıklı sıhhatlı mutlu huzurlu uzun yıllar versin İnşaAllah 💐🤲