Fasulyem_06 canım seninki çok iyii benimde bakıldı progesteron hormonuna 16.88 çıktı doktor çok çok iyi olduğunu söyledi pzartesi günüde minicik bir kese gördük. Zaten rahim duvarının kalın olmasındanda bu dış gebelik değil diyebiliyorlar. Benim duvarın kalınlığı 22 mm çok kalın dedi birde içerde sıvı yok dedi dış gebelşk belirtisi sanırım sıvı olması