Merhaba bizde 5+4üz dün akşam kanamam oldu pembe-kahve acile gittik hemen kesede yada etrafında kanama yoktu. Progestan günde 3e çıktı süreklide yatış verdi sadece Lavoba ihtiyacı. Açıkçası tedirginim çünkü daha önce kaybım var. Siz neler yaşadınız? Allaha şükürler olsun atlatmışsnız darısı bu durumda olanlara