Mrcmrv19 Merhaba ben 23 haftalık hamileyim 2.ayimdan itibaren her ay vanijal mantar oluyorum bununla karşılaşan var mı acaba ilaç kullanıyorum ama bi sonraki ay yine oluyorum bir çözümü olan arkadaşlar var mı acaba
Mrvsmt2502 Mrcmrv19 bana kızılcık suyu iyi geldi iltihapla birlikte azaldı mantar. Ayrıca beyaz ekmek ve şekeri hayatımdan çıkarttım
Fatma-cnr06 Mrcmrv19 ılk hamıllegımdede olmustu. Suan 2. Cıye hamıleyım. 1 aydr. Devm edıyor krem vs fayda etmıyor. Ilıskı vs yapamıyorum. Gerckten bı cozum bulan varsa bızımle paylassa cok ıyı olucak 😌🌸
Mrcmrv19 Mrvsmt2502 şekeri çok fazla tüketiyorum ekmek de aynı sekilde o kadar da ilaç kullandım sürekli tekrarlıyor acaba hamileyken kızılcık şerbeti zararı var mı
Mrcmrv19 Fatma-cnr06 aynen bende de öyle ilk de bi başladı sürekli oluyor mantar yeni oluşumun da Bile iliski yaşasam canım çok yanıyor doktorum aslında ev yapımı elma sirkesi sürebilirsin dedi de denemedim hala bide yogurdun suyunu pamuğa batırıp oraya koyunca iyi oluyormuş benim çok sık tekrarladigi için başka şeyler denemek istiyorum
Mrcmrv19 Mrvsmt2502 şekeri çok fazla tüketmiyorum yazacaktım yanlış olmuş 😊 ama bide şerbeti deneyim çok teşekkür ederim 😊
Mrvsmt2502 Mrcmrv19 kaynatırkende içine şeker atmayın zaten tatlımsı bi meyve istersneiz balla tatlandırın ben şekersiz içiyorum ilaç niyetine ☺ umarım fayda eder