3 buçuk yıl oldu happymom 🥰🤣İlk kızımı erken doğumla aldım kucağıma riskli gebeler ve bebeği kuveste olan ark moral olsun diye okumak isterse
Eski üyeliğim Deletedmom15257 bakabilirsiniz ,🙏
Gelelim şimdiki prensesimin hikayesine 5 haftada kanamaya başlayıp,16 haftada plesenta previa olduğunu 30 haftada da plesentanin yukarı çıkmasıyla devam etti hikayemiz 🥰
38+9 haftada gece 3 te hafif ağrılarla başladı belime ve kasıklarıma vuruyordu dayanacak bir ağrıydi sabah 7 ye kadar öyle devam etti sonra hafif artmaya ve düzenli gelmeye başladı 15,20 dK bir sertleşiyor du ve wc ihtiyacı oluyordu bir ata wc gittim ama yapamıyordum.sanki yapsam ordan bişi çıkacak gibi ağrı oldu ondan sonra ağrım dahada arttı sancı oldukca ben yürüdüm ,sguat yaptım hiç oturmadim bacaklarım ağrıyordu o derece kızım kalktı 9 da onun ihtiyaçlarıyla karşılafim ağrılarımi ama gittikçe artıyordu ve ağrı oldukça ben daha çok zorlanıyordum 11 gibi kahvaltı hazırladım eşime ve kızima ama zorla ağrıların sıklığı artmıştı saat 1 gibi istifra ettim(ilk kızımda Dr bana istifra ve kanama açılmanin iyi olduğunu gösterir demişti) ozamana kadar baya dayandım ama.artik sesim yukselmeue ağrılar çoğalmaya başlamıştı sıcak duşa girdim ve ordada suda baya çömelme hareketi yaptım sonra zor giyindim Ağrıdan Dr bana agrini evde çek gel dedigi icn bekledim yoksa gidecektim zaten duştan sonra artık dayanılmaz bir hal aldı 5 dK bire ve ıkınma istekleri geldi(ıkınma isteği gelince bu doğum başlangici anlamına geliyormuş) ben direk gittim ama.zor yürüyorum neyse direk hemşire baktı çok iyi dedi Dr geldi ult baktı direk dogumhaneye doğum başlamış dedi 8,9 cm duydum uzaktan bana demediler direk üstümdeki elbiseleri çıkarmama bile.musade etmedileti çünkü bebeğin başı çıktı çıkacakmis sağ sol hemşireler serumlar kelebekler falan takılıyor bana kesi atmamak için ebe çok uğraştı ama bebeğin kilosu sanırım engeldi ve en son kesi atıldı 3,4 ikinmada doğdu meleğim 🥰 böyle güzel bir doğum Allah herkese nasip etsin ama dikişsiz çünkü Cidden dikiş zormuş ark bakım açısından :( bugün 5 günümüz dahada iyiyiz çok şükür Rabbime bu arada ne yürüyüş ne hurma nedr başka sporlar yaptım çünkü başka bir bebeğim oldugu için zamanım yoktu 🙏