Ayceycev Kızlar meryem ana otunu sancı vs bişey gelmeden kullansam olur mu acaba ya? Bu hafta dogurmam lazım 😬
PapatyaAnne_ Ayceycev Ben öyle doğum yaptım. Şimdi bebeğim 3,5 aylık. Önce ota okunacak duaları okudum üfledim. Buzdolabı poşetine muhafaza ettim. Doğuma giderken suya koydum anneme tembihledim çıkarın doğumdayken diye öyle oldu yani.
gulsumm1 PapatyaAnne_ önceden duaları okuyup doğuma kadar sakladnz mi poşette doğuma giderken de suya isladiniz 🤔
esra572 Ayceycev ayy deme inşallah olur bian önce bence denemeye değer bende çok duymustum ama inanarak yapman lazım. Birde doğum kanalinda degilmi bebeginle iletişime gecmeni önerim konuşarak onu ikna edebilirsin
PapatyaAnne_ Handeoz Ben öyle yapmıştım 😊 kontrole gittim son kontroldü açıklığın var dedi 15.30da doğum yaptım
PapatyaAnne_ gulsumm1 Evet önceden okudum zaten 38. Haftamda okudum buzdolabı poşetine koydum doğuma giderken suya koydum 40+3te doğum yaptım
Handeoz PapatyaAnne_ ben simdi 33+4 um simdiden okuyup bi yerde muhafaza edip dogum basladiginda direk suya atabilirim dogrumu anlamisim 🤗
Bebegim000 Kullanın bence mutlaka ben sancı için değil ama bereket için evimde suya koyarım arada gayet güzel oluyor, bide dualar okuyorsun tabi bence işe yarayacaktır gönlünüzden inanarak yaparsanız