Arkadaşlar 8 haftalığım dün kan istedi doktor verdim bugün sonuçlar çıkmış mı diye bakayım dedim pozitif olarak gösteriyor kırmızı yazı ile yani bu iyi bişey değil olarak algıladım değeri 500. 00 lütfen bilgi sahibi olanlar acil yazsın çok korkuyorum ne yapacağım nedir bu