mervesarp2005
Merhaba kızlar. Şuan 36. Haftam bitmek üzere. Aylardır diş ağrısı çekiyordum ama karanfil yağı ile bu zamana kadar bir şekilde erteledim. Ama 3 gündür bir dakika bile geçmeyen ağrım var. Muhtemelen iltihap yaptı. Kulağıma hatta boğazıma vuruyor ve dayanılacak gibi de değil. Diş doktoruna gideceğim bi işlem yapamayacak ama belki iltihap için antibiyotik verir. Ama bu sefer de zararı olur mu bebeğime diye düşünmeden edemiyorum.