Benim size tavsiyem hastaneye gidip enfeksiyon doktoruna muayene olmanız ben öyle yapmıştım balgam söktürücü d vitamini bir de kan sulandırıcı iğne vermişti. Size tavsiyem sürekli yatmayın insan yatmak istiyor ama sonrası daha kötü oluyor sürekli hava alın balkonda oturun yattığınız odanın camı açık kalsın eğer doğumunuz olursa da herşey iki katı oluyor bilginiz olsun olsun sizin sağlığınızdan önemli değil hiç bir şey hastaneler mecbur kabul etmek zorunda 40 haftaya gelmiş bir kadını ne yapsınlar sokağa atma gibi lüksleri yok. Bebekte kovid olmuyor bilginiz olsun anne karnından alınınca ona da test yapıyorlar direk negatif çıkıyor o sıvısı koruyor bebek doğduktan sonra da maske ile tutun bi süre çok yaklaşmayın emzire bilirsiniz emzirmeden bebeğe geçmiyor umarım çok hafif bir şekilde atlatırsınız dualarım sizinle kendinize çok iyi bakın🤲🏼