tgba715 Kızlar kasıklaırmda ve belimde adet olmuşum gibi sancım var 1 saatir aman aman değil ama yaşayan var mı bu haftalarda
Ankara_06_ tgba715 Bende 31+1 haftalığım bendede aynı öyle ağrılar oluyo doktora gittiğimde söyledim nst ye soktu beni nst de sancı çıkmadı hamd olsun, galiba yalancı sancılar yada üşütüyoruz.
Betl tgba715 30+2 deyim dünden beri ara ara benimde adet sancısı gibi ağrım oluyor dün geliyor mu yoksa diye korktum bile
tgba715 Ankara_06_ benim de 4 gün önce kontrolüm vardı bisey olsa söylerdi ama niye oluyor ki acaba diyor insan demek ki normal
Betl tgba715 Ilık sıcak bir duş iyi geliyor saçıma getirmeden belime sırtıma su tutuyorum saç kurutma ile uğraşmamak için