Dilekcnkn Kızlar 37+3 haftalık hamileyim sabah kalktım boğazım çok ağrıyor yutkunurken ballı süt yaptım ama hiç rahatlatmadı . Önereceğiniz birşeyler var mı rahatlatır belki biraz da olsa .🙁🙁
Kmlltfy50 Dilekcnkn benimde ikin once bogazim cok fena agriyodu yutkunamiyordum sirkeli tuzlu suyla sabah aksam gargara yaptim birde zencefilli balli limonlu su ictim iki gunde gecirdi
Fatma_3858 Dilekcnkn Bende ilk ictigimde hapşıririm ama çok iyi geliyor ilaçta yasak mecbur onu içiyorum 😥