Ramel2204 Merhaba Mersin Anneleri .. Gittiğiniz memnun kaldığınız hastahane - doktor önerilerinizi alalım 🙏 Muayene , doğum ücretleri paylaşabilir misiniz ? 💐🤍
[silindi] Ramel2204 forum yaşam hastanesi Himmet Özdemir e gidiyorum doktorumdan memnunum. Doğum ücretini de kendi doktorumla konuşmayı düşünüyorum 😊 muayene ücreti 130 TL bu arada.
Ozlemba Mersin su hastanesi Dilek Özdemir inşaallah doğumumu orda yapmayı planlıyorum doktor çok ilgili güler yüzlü 😊
Ramel2204 Ozlemba bizde Dilek hocayı düşünüyoruz şimdiye kadar şehir hastahanesi ne gidiyordum doğumu orda düşünüyorum , fakat doğum İçin ücret bilgim yok
Ozlemba Ramel2204 Dogum ücreti 2700 gibi birseydi sanırım emin değilim Ocak ayına denk geliyor benim doğum ücret artabilir demişlerdi yeni yıl olduğu için