Susambebis 20güne yakındır çekiyorum neredeyse çoğu şeyi denedim ama önüne geçemiyorum. Çözümü olan var mı ?
Mom54544 Susambebis kayısı falan denedin mi ? En kesin çözüm duphalac doktoruna da sorup kullanabilirsin
Aycaaa571 Susambebis aç karnına sabah akşam yoğurt suyu için düzenli olarak faydasını göreceksiniz bende ilk zamanlar çok yaşadım tanıdığımız önerdi baya rahatladım sonra ara vererek kullanın
alparslanannesii1661 Susambebis 20 gun cok cok uzun bir sure tuvalete çıkmamak icin ama ben sabahları ac karnina kefirle faydasini gördüm
Susambebis Mom54544 kayısı ve keten tohumu denedim 10gün önce komtrolüm vardı doktoruma söyledim ama herhangi bir ilaç önermedi kayısı vs.tavsiye etti oda
Salihsaliha Beslenmeyi değiştirmek gerekiyor salata sebze ağırlıklı. Bir de ona rağmen zorlanıyorum dulcosoft diye bir şurup kullanıyorum şeker ve gluten içermediği için doktorum önermişti
Susambebis Salihsaliha genelde beslenme şeklim öyle zaten ve bol sıvı tüketiyorum ama gebelik öncesindede problem yaşıyordum ama bu denli ilkkez
Susambebis Hsakarya 2kasa incir yedim biliyomusun 😀 yemekten kesildim incirden bırakmadım ama oda işe yaramadı
Salihsaliha Susambebis benim de bünyem öyle inanın. Benim gibi beslense herhalde insanlar ishal olur ama ben yine de zorlanıyorum. Artık şurup içiyorum günde 10 ml kadar kahvaltıdan önce mecburen.
Belacivciv Susambebis Kuru erik, yoğurtlu kabak hatta hala varsa sabah aç karnına direkt mürdüm eriği. Bana bunlar etki ediyor en fazla 😅