idrarda tahlili yapıldı mı belki iltihap falan vardır ulturasonda benimde bişey yok dediler sonra idrar tahlili yaldi böbreklerin de ve idrar yollarında iltihap çıktı antibiyotik kullanarak geçti. Ağrısından üstüne yatamiyordum ağrı geldimi kıvranıp kaliyordum