Jdjdjdjk Kızlar belki covidim 2 gündür burun tıkanıklığı ve hafif boğaz ağrısı çekiyorum ama burun tıkanıklığı pik seviyede koku ve tatta hafif kayıp var 27+5im doktora gitmedim covid testi de olmadım test olsam kime ne faydası var ilaç kullanamayacağım zaten dışarı çıkmıyorum meyve kelle paça, takviyeler o şekilde sizce?
Deletedmom93428 Jdjdjdjk kime ne faydası var demeniz saçma eşinize bulaştırabilirsiniz o da işe giderken ya da iş yerindeki insanlara bulaştırabilir pasif olmayın bu konuda bence
dakpinar- Jdjdjdjk tat koku covid kuzum malesef inşallah senin degıldır , bağışıklığını güçlü tut bol su iç , meyve sebze yoğurt ayran , çorba , C vitamini takviyesi kullanabilirsin ❤️
Denizyildizii Jdjdjdjk Test yaptırın ihmal etmeyin. Covid pıhtılaşmaya sebep oluyor ve çok tehlikeli. Bu sebeple pıhtılaşma önleyici ilac veriyorlar. Sakın ertelemeyin
Jdjdjdjk Denizyildizii pıhtılaşma aklıma gelmemişti haklısınız, gitmek mantıklı belkide bugün gideyim ya
elfmoom Jdjdjdjk bu kadar rahat olmayın. kötü bir şey olursa kimse mesuliyet almaz ondan sonra. ilaç içmeniz ile ilgisi yok, bir sorun yaşasanız hak dahi talep edemezsiniz. ayrıca eşiniz komşularınız gittiğiniz market herkes tehlikede şu an. bu bulaşıcı ve ölümcül bir hastalık. lütfen vatandaşlık görevinizi yapın.
Jdjdjdjk elfmoom bi kez atlattım covid aşımı oldum bu grip gibi çünkü hapşuruk ve burun akıntısı dışında üst solunum yolu enfeksiyonu yaşadığımı düşünüyorum daha önce de yaşamıştım üst solunum yolu enfeksiyonu çıkmıştı öyle olacağını düşünüyorum ama test yaptırmadan da bilemem
Deletedmom_33 Jdjdjdjk Testinizi olun ve sonuca göre doktorunuza bildirin. Kan sulandirici vs başlayabiliyor doktor. Ve covidseniz eşinizde temaslı olduğu için işe gitmek yerine evde karantina da olur.
Fulyaaa1 Jdjdjdjk mutlaka gidin yanlış düşünüyorsunuz bende covidim iyiki gitmişim kan sulandırıcı igneye başladık
Jdjdjdjk Fulyaaa1 doğru söylüyorsunuz hiç gelmedi aklıma ya şimdi kendşm gitcem ya filiasyon ekibine haber vercem ne olur ne olmaz pıhtılaşma olursa bebek için zararlı
zehranurr Jdjdjdjk bir kez atlatıp aşı olmak tekrarlamayacağı anlamına gelmez zaten belirtileride grip belirtileri ile hemen hemen aynı belirtiler taşıyor bu sebeple ne olduğunu test olmadan anlayamazsınız ki açtığınız posta görede sizde ikileme düşmüşsünüz gibi. Bence test verin hem kimseyi tehlikeye atmamış olursunuz hemde covid olmadığınız için içiniz bir nebze rahatlar
tazeanne123_ Jdjdjdjk grip olunca bende tat koku alamıyorum belki covit değilsiniz de bı test yapın yinede
Jdjdjdjk tazeanne123_ ben devamlı yaşarım üst solunum yolu enfeksiyonu aynı zamanda bağısıklılık sistemim berbattır çünkü çölyak hastasıyım daha önce de yasadım ama test olucam
Fulyaaa1 Jdjdjdjk benim de gelmemişti başta bende grip gibiydim hatta üşüttüm covid değilim diyordum çok geçmiş olsun 9.günümdeyim bugün
Berru Jdjdjdjk kızım iki gündür evde okula gitmiyor burun tıkanıklığı grip baş ağrısı teste götürdüm negatif çıktı.cok yaygın bu ara grip.İcme suyunu bardağa doldurun biraz kaya tuzu biraz karbonat koyun karistirin burnunuza çekin sonra kalanı gargara yapın .kızıma günde iki defa yaptırıyorum burnu açıldı şimdi akıyor basının agrisida geçti
Jdjdjdjk Berru ya ben zaten düşük ihtimal covidim ama gebe olduğu için önlem amaçlı gidiyorum şimdi teste ne olur ne olmaz dediğiniz gibi herkes grip benim eşim 2 gün böyle hafif hapşurdu burnu aktı birazda sonra hemen geçti arkasından ben oldum işte ben de bağısıklılığım zayıf olduğu için biraz ağır atlattım atlatıyorum
Babycome Fulyaaa1 9 günlük süreç nasıldı ? Bende pazartesi gününden beri pozitifim şuan grip gibiyim ama sorun olur mu diye çok korkuyorum 😭😭