Bence doktorunu dinle erken doğum riskin yoksa eğer kılolu olacaktır zaten 4 kiloyu geçerse sıkıntı olur hep diyorlar anne için idrar kaçırması yırtılma vs eskiden yapıolarmıs normal doğum annelerimiz anneannelerimiz tabi ama yaş ilerledikçe de sıkıntıları da çıkmıyor değil bu konularda. Güvendiğin bir doktorsa hiç strese girme elbet Allah yardımcın olur sen hamileliğinin keyfine bak bence. Benim oğlumda 35 . Haftada doğdu ciğer geliştirici iğneler oldum 29 dan itibaren iri bir bebekti üç hafta önden gidiyordu 3050 gr doğdu küveze bıle girmedi. He Sezeryen oldum ama normal yapmadım o ayrı ☺️