Seker-11 Kızlar Pazartesi sezeryan olacağım 39 hafta olmuş oluyor Pazartesi bebeğim plasentam daha önce tam kapatıyordu şimdi sadece yakın asagıda bu şekilde doğum yapan var mı nasıl geçti doğumunuz