Mervenur1334 23 haftadayım niye böyle oldum nasıl bu hale geldim bilmiyorum sizde de oluyormu öyle dün tartıştım sudan Bi sebeple eşimle ağladım normalde çok hareketini hissetmezdim bebeğin dün ben üzülürken baya hareketlendi içimde :(