Bebegimicin1 Polyannaa123 sanırım suniyle doğurucam 39+5 im 41 e kadar bekletmeyiz busefer dedi nts dede sıfır sancı yine şimdide doktorun yanına girmeyi bekliyorum
busragny68 Et2308 aynı sorun bende de var ilk gebeliğim çok korkuyorum pazar gününe yatış verildi banada suni sancıyla baslatilacak
Polyannaa123 Kızlar bebislerinizin kiloları nasıl gün geçtikçe kilosu da artıyor normal olmayacak diye korkuyorum kanala bile girmedi bizimki