Sumbul 38+6 yım, bu gece sancılarım sıklsşınca gittik hastaneye, normal dogumda israr etmistim. Benim kasilmAm 1 haftadir var ve son 3-4 gündür kasılmaların şiddeti ve süresi artmıştı. Cumartesi kontrolde bir kere yüksek diğerleri orta derece de 3-4 kasılma çıktı. Doktor alttan baktı açıklık 1.2 dedi, ağrıların sıklaşınca gel, büyük ihtimal bu hafta içi gelir bebişimiz dedi. Belden 5-6 saatte bi adet sancısı gibi ama daha da cayır cayır yakan 6-7 sn süren bi ağrım vardı. (4 gündür) ama hem çok kısa sürdüğünden hem de günde max. 3 kez hissettiğimden sancı olup olmadığını anlamıyorum. Karında bebişimiz toplanması ve kasılması Çan'ımı çok yakmıyor. Gece nst de ağrım çıktı 20 dk da 1 dendi. Alttan muane ebe tarafından yapıldı. Rahim çok etli ve kalın, yumuşama açılma yok dedi doktorumu arayarak. Açılma max. 1,5 dedi. Suyum ve nişanım gelmedi tabi, bebeğin suyuna iyi demişlerdi. Şimdi kasılmalarımın sıklığı arttı. Belden ağrım da gitti, ağrı geldikçe belden açılmam olur diye seviniyorum ama yok şimdi 😥Çok stres yaptım. Suni ile açılacak diye.. çünkü rahim yapım etli imiş, internetten araştırdım suni ile açılıyormuş, sancısı olup da açılması olmayan tecrübeli arkadaşlar bilgi verebilirler mi acaba ?
Bihilal Sumbul cnm benim hiç açılmam yoktu 12 saat kendi sancımı çektim ve bayılma derecesinde nerdeyse 5dk da birdi ama sadece 1 cm açılmam olmuştu ve ne suyum ne nişanım gelmişti hastanede patlattılar suyumu
Bihilal Sumbul suni sancı verdiler öylelikle açılma oldu ama tabi ben hissetmedm çünkü epidural oldum suni sancıdan önce