Derinada Arkadaşlar 23 haftalık gebeyim 2 haftadır bir defa olmak üzere burun kanaması yaşadım normal midir yaşayan var mı tansiyon sorunum yok
Yagmur00 Derinadanormal hamileyken kılcar damarlar inceliyor ve kanama oluyor tanısyondan mı onu bilmiyorum canım ama bende de ılk zamanlarda oluyordu