Mrb bayanlar daha önce 9 haftalık ve 13 haftalıkken kanamam olmuştu şimdi 15+6 haftalık sabah kalktım yine kanama daha önce iğne yaptırdım 1 hafta bebeğin eşi aşağıda ondan oluyor inanın hiç birşey yapmıyorum işe de gidemiyorum raporluyum sürekli yatıyorum bu şekilde olanlar oldumu hiç