sevgitekes Kızlar doğuma kadar buradan konuşuruz illaki birbirimizi fikirde danışırız var mı yeni öğrenenler 4+3 oldum ben bir kızım var 2 yaşında folik asit kullanıyor musunuz markası ne folbiol alsam kafama göre kızımda da kullanmıştım
eso14 sevgitekes merhaba canım. Ben 8+4 üm. Ama ilk öğrendiğimde 4 haftalıktı. Ve beni DİOFOL adından folik asite başlattı
Yasemindurakk sevgitekes gözün Aydın canım bende 4+6 yim yeni öğrenmedim bayaa erken öğrendim ben inofolic cımbız diye folik asit kullanıyorum kahverengi kapsül mavi kutu doktorum hamilelik öncesinden verdi
Halimeb sevgitekes folbiol folik oranı çok yüksek diye biliyorum. İçinde vitamin olan folik asit alın
Halimeb Merhabalar ben de yeniyim Dr randevum var 1. 193 2.815 3.1815 çıktı kaç haftalık bilmiyorum uygulamaya göre 4+4
Yasemindurakk Halimeb uygulamaya güvenme canım uygulamaya göre 8 haftalık olmam lazım benim de en iyi doktorun bilir gittiğinde keseyi görür insallah söyler
Yasemindurakk Halimeb anladım en iyi doktorun söyler benim hcg 2408 çıktığında 2-3 haftalik demişti son adetim benimde 8agustos ama geç döllenme olmus o yüzden doktorun net cvp verir
Yasemindurakk Halimeb cumartesi gittim doktorum net şekilde keseyi ölçerek ne kadarlık olduğu belli oluyor ya baktı 4+2 dedi cumartesi son adetim 8 Ağustos ama 26 Ağustos ta felan döllenme olmus