Arkadaşlar 36 haftalık hamileyim. Haftaya çatı muayenem var biraz heyecanlıyım acıkcası. 🤗🙈 Normalde özel muayeneye gidiyorum. Ama 33 haftamda bıkac sorundan dolayı kasık agrısından devlete gitmek zorunda kaldım. Ebelerde acıklık var mı diye muayene edeceklerdi. Yaklaşımları muameleri benı korkuttu muayene olamadım bile. O günden sonra daha bı tedirgin oldum. Bana neler önerirsiniz? 🤗