Ben de 25 haftalığım. Kasılmalarım inanılmaz artmıştı meğer enfeksiyondanmış yani sebep olabilirmiş. Geçen hafta ve bu hafta olmak üzere ikinci monurolumu içtim haftaya kontrolüm var tekrar. Belki sizin de o sebepten kasılmalarınız oluyodur o ağrı yapıyodur 🥺 çok geçmiş olsun