raziye2709 Kizlar kaçıncı haftada çatı muayenesi olup normal doğum mu sezaryen mi diye karar veriliyor.
HilalYlmz raziye2709 37de yaptı normal doğurabilirsin dedi tabi bu açılma olup olmamasına bebeğin kanala yerleşip yerleşmemesine de bağlı şuanlık normal diye bekliyoruz son kontrolüme gidiyorum şuan ☺️ Bu haftada gelmezse 5inde mecburi sezaryen olck
elifkrsbn raziye2709 38 de yaptı banada doktorum 36 den sonra yapabilir doktordan doktora göre değişiyor