Derya341986 bende 16 nın içindeyim ara ara bİ kasığım 1-2 dakika bile sürmüyor ama 3-4 günde bir benimde riskli hep yatıyorum bende kalçalarımın altına yastık koyuyorum orda biraz bel boşluğum kalıyo ondan diye düşünüyorum bazen bel ağrısı oluyor ama öyle çok değil. Sende 3 gündür sürekli yatıyorsan eğer ondan ağrımış olabilir belin.