Ftmsgr kendime banyo havlusu koydum iki tane terlik koydum biri plastik diğeri normal yünlü, plastik olanı duşa sokarlarsa diye aldım çünkü duşa alma durumları oluyormuş. Ben bebeğe 20 tane bez koydum çünkü çok değiştiriyormuşuz ne olur ne olmaz diye fazla fazla koydum bebeğe kıyafet olarak aynı şekilde yaptım sizin gibi, kendime iki tane gecelik koydum iki tane yünlü çorap bir tane normal çorap koydum yelek koydum ve uzun hırka koyacağım benim de kasımın ortasına geliyor doğumum. Bebek için burun aspiratörü koydum ne olur ne olmaz yanımda dursun dedim emzik ve biberon daha koymadım kararsız kaldım emzik hemen vermeyin diyorlar kararsız kaldım