Etgrlgz Günaydın kızlar, Erzurum da görevliyiz, yıllık izinde öğrendik bebeği. Artık izin bitiyor. Sağlam tecrübeli kibar bir Dr arıyoruz Erzurum’da önerebileceğiniz Dr var mı?
Etgrlgz Yagmur00 buharadaydı o değil mi. Telefon görüşmesi yapmıştık gebelik öncesi. Hiç bir şeyimiz yokken bana tüp bebek yapalım gel demişti😄
Yagmur00 Etgrlgz ewwt alla benım dusuk lerım olmustu onunla tedavi yapmistim 4 5 ay ve benım dusuk lerım oldugu halde hiç demedi gel tup bebek yapalım dıye
Etgrlgz Yagmur00 hayırlısı, bünyamin beyin yorumları çok hoşuma gidiyor. Bulamazsak artık ona gideriz
Yagmur00 Etgrlgz ben ardahan dan gidiyor dum benle ıyı ilgileniyor du artı testlerimin hepsinin arastirma da yaptırıdı bur da fazla para cıkar dıye en son rahım flmi cektırdim hamıle kaldım bırdaha gidemedim bana cok uzak yoksa yine giderdim yol cok yoruyor 🥰🥰
h_icran_ Eğer Buhara da takiplerinizi yapmayı düşünürseniz Özgür hocayı öneririm biz 8 aydır devam ediyoruz onunla doğumda onunla olucak. Devlette ise Sefa bey var önerebileceğim. Bünyamin bey ve Metin İngeç’i tedavili süreclerde riskli gebeliklerde çoğul gebeliklerde öneririm