Ebru18 Bugün doktorum ile ayrıntılı ultrason randevum var. Çok çok heyecanlıyım, en son 3 hafta önce gitmiştim görüşmeye. Bana tavsiyeleriniz var mı ?
Yagmur00 Ebru18 pozitif dusun canım yoksa bebek popusunu donuyor gostermıyor mutlu dusun mutlu olsun bebegin cikolata ye biraz mutlu hareketli olsun
tlnnlt Ebru18 çikolata ye ki bebeğin hareketli olsun yapabileceğin başka birşey yok minimum yarım saat bebeğini izleyeceksin keyfini çıkar
Aysegul9371 Ebru18 tok karnina git hatta orda sen bir daha tuvalete gir mesanen bosalsin. Çikolata tatlı yeme çünkü bebek bazen kendiliğinden çok hareketli olabiliyor. Doktorun ye derse yersin.ben gittiğimde çok hareketli idi gerek kalmadı yemeye. Hatta görebilmek için uğraştırdı doktoru😀
Deletedmom_33 Ebru18 Ben şeftali yiyeceğim girmeden önce geçen yediğimde hareketleri artmıştı 🤣 2 haftaya benimde
Ebru18 Yagmur00 Ayyy doğru diyorsunuz, henüz yüzünü falan çok net göremedik hep dönüyor. Doktorum da söyledi gelmeden 30-45 dakika önce tatlı ye dedi. Umarım güzel bir şekilde görebiliriz.
Aysegul9371 Yagmur00 saçmalamayın önceden çikolata yendiği nerde görülmüş. Doktor ultrason esnasında isterse yenilir. Bende girdim yemeden gittim çok hareketliydi bebeğim yesem hiç göremezdi doktor
Yagmur00 Ebru18 aynen canım kotu dusunme hatta o anı hiç dusunme normal dawran gercten cok etkileniyor we hiç gostermıyor 7 aylık hamileyim 2 kere gordım yuzunu Baska yok sırtını donmus gostermıyor 😀😀🙄🤪
Ebru18 Yagmur00 Benim de öyle ya hiç sormayın. Doktor her gittiğimde bugün kendini göstermeye niyeti yok diyor. Umarım bir gün niyetlenecek yani öyle umuyorum. Ne kadar saklarsa saklasın kendini, doğduğunda göreceğim zaten. 🤭😂😂
Yagmur00 Aysegul9371 allah askına ne alaka ya cok sacma suan napıyor cocuk cikolata yiyince ucuyorr mu karının daa
Aysegul9371 Yagmur00 uçan bebelerde gördüm yani kaç yıldır hemsireyim kendi bebem bile usg de dört dönüyordu çok hareketli olunca görüntü yakalamakta imkansız oluyor
Yagmur00 Ebru18 aynen oyle canım dogduuktan sonra gorumcem o popusunuda ısırcam esımde diyor ceke ceke sana cekmıs inat konusunda valla ya cekicek Baska konu kalmadı 🙈🥰🥰🤪
Aysegul9371 Ebru18 tatlı ye diyen doktora hiç denk gelmedim gerçi 35-40 dk zaten uzun bir süre yesende farketmez
gbyalcin Aysegul9371 benim bebek yarısında uyudu 😂 doktorum 10-15 dk yürüttü o ara bol su içtim uyandı