Semragokbudak https://resminiz.com/r/rry3R kızlar benim adet günüm gecikti supelendim test yaptım böle çıktı ama test yaptıktan sonra adet oldum sizce test mı bozuk yoksa gebelik olabilir mi bu şekilde ,😑😑😑😑
Dilekcnkn Semragokbudak Yani o kadar garip bir test olmuş ki hem çizgi belirmiş hem test bozuk gibi çıkmış yani eğer hala şüphen varsa vaktinde varsa sağlık ocağına gidip kan ver canım belli olmaz belki hamilesin yerleşme kanaması olabilir bilinmez bu 🤷♀️
Selin12- Semragokbudak acabaa üstüne görme durumu yaşıyor ola bilirmisiniz yada tekrar bir test alıp deneyin bence ikinci kızımda ben de üstüne görmüştüm adet oluyorum sanmıştım 22 haftalık ken hamile olduğumu öğrenmiştim meğersem düşük tehlikesi atlamışım
AlyaEkmen_ Semragokbudak başka test tekrarlayın silik çizgi dahi çıksa hamilesinizdir ama kan testi ile netleşir yerleşme kanaması yaşıyor olabilirsiniz
Semragokbudak Dilekcnkn aldım cnm randevu gidicem bugün benim bide daha yeni 9 aylık kızım var çok erken di ya bakalım hayırlısı neyse o olsun canm
elaweannesi @Semragokbudak canım benim zaten tek çizgi çıkmış bir daha ki ay olursun inşallah kısmet değilmiş demek
Dilekcnkn elaweannesi Yani hiç belli olmaz ben adet olcağım günde önce hafif kırmızı 3-4 gün boyunca kahverengi leke gördüm herkesde çok farklı oluyor
elaweannesi @Selin12- yaa almayan Allah almıyor werdi mi wermiyor demek bilmemişsiniz önlemde yok düşmemiş ama sağlıkla yaşasın
Selin12- elaweannesi Amin inşallah rabbim sizede nasip eder şuan kizim 5 yaşında ve 3.ye hamileyim sizede dua ederim
PamirMira Semragokbudak test doğru canım tek çizgi ve hamile değilsin ikinci çizginin de aynı belirginlikte olması gerekir hamile olman için
Semragokbudak Cevaplayan herkeze tesekur ederim testi tekrarladım malesef ilk çubuk bosukmus hamile değilim 😑