ebrucevik18 Dün akşamdan beri zor durumdayım kızlar ishal oldum ve bebeğimin hareketleri çok fazla aşağıda az az hissediliyor internette doğum belirtisi falan yazıyordu çok korkuyorum ne yapabilirim
Annesininbitanesi1 ebrucevik18 canım o haftalarda bende ishal artı kusmam vardı acile gidip serum taktılar şükür geçti rahatladım ben hareketlerini hiç hissetmiyordum artık halsizlikten
ebrucevik18 Annesininbitanesi1 kusma gibi bi sorunum şu anlık yok ama hareketler de az olunca korktum ilk gebeliğim bilgili olmayınca
Annesininbitanesi1 ebrucevik18 benimde ilk hemen akşamına acile gittik çok sıvı kaybettiğim için hemen 2 serum taktılar şükür dinlendim 2 gün toparladım biraz daha bekle git istersen çok sıvı kaybı oluyormuş çünkü doktorum öyle demişti