Derinada Her hangi Bi yan etkiniz oldu mu ve de hangisini tercih ettiniz 23 haftalık gebeyim ilk aşımı olucam
Asyaveannesi36 Derinada 24.haftada oldum biontech 25deyim şuan hiç bir yan etkisi olması doktorum BÜnye ile alakalı dedi
svl0787 Biontech oldum ilk dozunu 17.haftada ikinci dozu 21.haftada kol ağrısı dışında bir yan etkisi olmadı o da bir gün filan sürüyor şuan 30 haftalık hamileyim hiçbir sıkıntımız olmadı çok şükür 🙏🏻
Burcu3506 Pazartsi 17 haftalıkken oldum hiç bi yan etki yaşamadım vurulmamış gibiyim bugünde bebeğimi görmeye gidicem inşalşah o da iyidir
Poyrazinannesielif Derinada biontech oldum yan etkisi az halsizlik oldu bidr kol ağrısı başka bişey olmadı canım
gzdeozss Derinada cumartesi günü bende ilk dozu mu oldum 34. haftamdaym biontec oldum sadece kol ağrısı oldu bende başka Bi yan etki yaşamadım kolumda 2 gün sonra geçti
Slnn1122 Beyzamutluu Hayır henüz 24. Haftadayım Ama ayrıntılı ultrasona girdim bebek gayet iyi bütün organları da iyi bir sıkıntı yok
Sabirellaaaa Derinada biontek oldum 2 dozunu da oldum ilk dozda hiç bşseu olmadı 2. Dozda kol agrım oldu sadece başka da bisey olmadı sukur ☺️
Reyhan1986 Dün ilk dozumu 31 . Haftada oldum kol ağrısı dışında bir yan etki yaşamadım şuan şükürler olsun şifa olsun inşallah 🤲
Deletedmom_33 Derinada 2 hafta olmak üzere biontech oldum. 2 gun kol ağrısı oldu geçti başka yan etkisi olmadı bende.