Merakliduygusal 31+3 teyiz. Gram uyku uyuyamıyorum kaşınmaktan , kaşınmadığım zamanlarda dönmekten tuvalete gitmekten. Uyuz gibiyim aynı üstelik ergen gibi de sivilce cıkarıyorum sürekli büyük büyük. Sizde de varmı böyle bişeyler?
Edda112 Merakliduygusal tam bu zamanlarda benimde aynı şekilde oldu. Deli gibi el ayak karın kaşınması her yerim yara oldu ilaç bile fayda etmedi buz kalıbıyla yatıyordum. Çok şükür bu hafta azaldı kaşıntım hala inceden var ama o kötü zamanları düşününce çok seviniyorum. Tuvalet mevzusu da yatmadan önce sıvı tüketimine dikkat edin farkı göreceksiniz daha az kalkacaksınız. Sivilce sorunu yaşamadım. 33+1 iz 👶
Komorebi Merakliduygusal karaciğer ve safra enzimlerine bakıldı mı? Gebelik kolestazı olmasın. Bende var şuan ilaç kullanıyorum
Merakliduygusal Komorebi kolestaz yok enzim bakıldı ama henüz dermatolojiue gitmedim onunda faydalı olacagını düşünmüyorum ama
Mybaby88 Bende çok kaşınıyorummm uyurken bile farkında olmadan kaşınıyorum artık o derece benimde göbek göğüs ve sırtım kaşınıyor çok artarsa duşa giriyorum biraz rahatlatıyor . Zaten kaşınmaktan her yerim yara oldu :(